VSFS2010

Nyss hemkommen ifrån jobbet och bänkade mig i soffan. Var väldigt skönt att få sitta ner lite kände jag.. Sen när älsklingen kommer hem så ska vi ta och göra lite pannkakor till middag/kvällsmat :D Mumma!
MEN
 medans jag väntar så kollar jag på reprisen av The Victoria´s Secret Fashion Show 2010!! Katy Perry, Akon och massa fler artister sjunger och showar, Chanel fick sina första vingar osv :)

Älskar verkligen när V.S.F.S går. Sån inspirationskälla. Man får idéer till hår, frisyrer, make-up, kläder (läs underkläder haha), skor och massa massa mer. I just LoVE it! Och vet ni vad det roligaste är. haha. Jag tror faktiskt helt seriöst att det är fler tjejer än killar som blir klistrade framför tvn när en Victoria´s secret visning är.. Skoj skoj :)
men nu verkar det vara slut.. vilken show! hade verkligen velat uppleva det på plats någon gång och inte bara ifrån tv-soffan.. well well. dream on little girl..

nä oj nu ringde precis plutt.. snart är han på intågande. dags att börja förbereda matlagningen här hemma :)
O vet ni vad som stod på bordet i väntan på MIG när jag kom hem :D
Blommor!! ♥ Så fina var dom!

Älskar min Rasmus :)
Han vet hur man ska göra mig på bättre humör, var ju inte alltför glad imorse..
♥ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0