"Walk-in-Closet"

Gissa vad vi gjorde idag då...?



Jo, vi köpte våra garderober till vårat sovrum i huset :D
Bea = GLAD!
Vi ska nämligen ha en hel vägg full med enbart garderober så det blev några stycken ;) Sen slår vi upp en vägg så det blir som en walk-in-closet i sovrummet. Underbart!  JA vi har ett stort sovrum ;) haha!
Åh vad lycklig jag är nu!
Såhär kommer det ungefär se ut...


Diggar mina feta skillz i paint! haha!
men ja det är på ett ungefär iaf ;) haha
Sen kommer det ju naturligtvis bli 1000 gånger bättre i verkligheten! :D
Åh vad jag längtar tills vi flyttar in nu! Vill börja göra iordning nu nu NU!
Tapetsera och se vårat resultat växa fram!
underbart!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Bättre att sätta trender än att följa ;D

Jadu.. jag hade hår ner till midjan ungefär. Frisören frågade mig också hur jag vågade men jag är sån bara. gillar radikala förändringar :D

2011-01-04 @ 14:34:22 // URL: http://saramn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0