Wolfisland


Sådärja... då satt jag i Vargön igen. Är hemma hos mamma och försöker få upp värmen här.. Det är inte så värst varmt här i huset :S brr... Men snart kommer dom väl hem så ska jag åka / eller gå bort till Anja och mysa resten utav kvällen. Det blir mat och säkert en massa tjejsnack ;) men behöver säkert en o annan kopp kaffe för att hålla mig vaken också ;p usch är ruggigt trött.. Det kändes verkligen när jag satt i bilen påväg hit.. brr läskigt. Kändes som man tappade synfältet ibland, alltså nickade till. Ajajaj. Då ska man INTE köra bil bea!! Men nu är bilen nattad för idag så tänker inte köra igen förän imorgon när jag själv fått sova en timma eller två jag med ;)

Nä dags att göra sig iordning lite o dra sig bort till min donna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0