55

Oh har jag berättat att hela våran resa är betald och klar nu ;) så sjukt jävla underbaaart! Längtar som en tok. Känner mig som ett barn dagarna innan julafton.. Fast värre!

Nedräkningen har definitivt börjat!

wiiiie! Vill börja packa NUNUNU! Men får väl hålla mig lite till antar jag ...
Satt och sa det till Rasmus här om kvällen faktiskt. "Nu åker vi snart, jag måste börja packa !" :D
Han kolla på mig som om jag vore dum i huvudet haha så jag tar det som ett Nej.. Hahaha!

Kollar igenom alla bilder om och om igen och bara drömmer mig bort.....
vädret är kanon, vattnet är turkost och alldeles lagom varmt men ändå svalkande, kall öl och GOD mat! Ge mig!




Jag i Turkiet förra året! Love this!


Kolla in vädret dom har där nu dåååå! OH :O ojojoj HOT

När vi är där så är det inte riktigt lika varmt, tur är väl det. Jag hade smält booort! 38 Grader liksom.. My god!
Det räcker med 30-34 som när vi är där hehe göttans.
Förstår ni varför jag längtar?
Sol, bad och paraplydrinkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0