Rastlös!

Åååh det bara kryper i benen på mig. Blir galen.. Är så rastlös men har inget att göra.. Vad gör man då..!? Alla är ju typ ute på partaj men känner inte direkt för det idag. Kände mer för en hemmakväll i soffan men nu när jag suttit i soffan för länge blir jag rastlös.. just snyggt..

Får väl ta och städa huset, duscha, föna håret o slänga på en rulle och poppa popcorn eller nått.. Då får jag ju iaf ut lite energi hehe ;) och klockan är redan över 22... ojoj.. Undra om man kanske ska sova tidigt idag istället och verkligen ta igen all förlorad sömn jag haft den senaste veckan.. mjo låter lovande :) Får se helt enkelt.

Får bjuda på ett kort på köket i brist på annat. Gjorde om det lite här om dan. Köpte lite nya gardiner, dukar o lite plock så det ser lite mer somrigare ut nu :) Det var så mörkt förut så detta blev mycket bättre :) Nöjd chey!

(får fixa bättre bilder tills imorn....)
och jaaa, jag måste stryka gardinerna. I know. Men vi har ett sånt där ångstrykjärn så dom kan hänga på plats så kan jag stryka sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0