Sundanatta



Ikväll blir det lite förfest här hemma hos oss. Det blir väl jag & grabbarna. Grilning och några öl för att sedan bege oss ner till torget i Stenungsund och inta årets Sundanatta. Det är en slags festival som hålls en gång per år på torget med lite jippon, massa folk + att alla affärer har extra öppet till 23 :) Glad chey!
Men det blir nog inte alltför mycket party för min del iaf. Ska upp och jobba aptidigt imorgon men några öl kan jag allt ge mig själv tycker jag. Det är ju ändå sommar ;) Perfection! Love ♥




Update 18.00: Blir ingen förfest här med grillning pga det sjukt tråkiga vädret...! Det blir utemat på hamnkrogen istället! Bordet är bokat till 19.00 :D Perfekt! Får se om det blir nyktert eller alkohol ikväll bara.. Typiskt att jag ska jobba imorn :P

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Hade du inte jobbat i morgon hade jag kommit ner och lekt med dig. I need a Neerja Tingeling skratt eller tusen <3

2011-07-08 @ 18:33:56 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0