Tlött

God Morgon igen då sötisar.
Stenslocknade igen förut och har sovit gott fram till halv 12 ungefär.. Då kände jag lite panik och fick gå upp ändå även fast jag inte ville. Förstår inte. Jag har sovit hur många timmar som helst nu men är fortfarande sjuukt seg och trött..inte bra inte.. Kanske är för att man har sovit FÖR länge..? Can be..!

Törnrosas namn är ju trots allt mitt andra namn ;) Aurora då alltså, inte Törnrosa haha!

Frukosten i magen, tvätten i maskinen så nu ska jag ta och göra mig iordning lite och åka iväg för att fixa massa skit. Papper hit o papper dit sen ska jag till Uddevalla och hämta ut en sak till bilen som har kommit.. Åh! Kan passa på att fråga dom om kamremmen då.. ah smart :) Nåja vi får höras lite senare helt enkelt. Fullt upp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0