Dagarna i bilder

Eftersom jag var i Vänersborg måndag & tisdag så blev det inte så värst mycket uppdaterande som ni förstår. Hade fullt upp med att träffa mina vänner, fika och grilla :) Men hann iaf fota några tillfällen så dom slänger vi upp nu i brist på annat. Jobbar ju ändå idag så då kan ni få kika på detta sålänge.
Har lovat mig själv att bli bättre med fotandet så ska ta tag i detta nu..!



Vi hittade en liten lilten liten bil haha! Faan vad roligt det såg ut! en sån där eu-moppe-bil.

Hälsade på Ockie, grillade och busade med kattungarna ute på högarna


DAG 2

Duschade, gjorde mig iordning & vägde mig hemma hos mammi och upptäckte att jag hade gått ner 2 kilo :)


Fick även träffat den här lille krabaten :) Som för övrigt tog detta kortet själv.
Sen bar det av hem mot Stenungsund igen där det var i full gång med taket..


Grillat även denna dagen :) Och med jordgubbar till efterrätt. Smarrigt var det.


detta var lite bilder från mina två sista dagar i maj månad.. Nu är det som sagt Juni och jag ser fram emot sommaren som aldrig förr :D Så mycket planerat och så roligt ska vi ha!! wiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0