Egentid


Jag har äntligen fått slagit ner min röv i soffan! Så skönt. Jag är helt slut idag.. Förstår verkligen inte varför jag är så trött hela tiden. Jag hade alltså kunnat somna sittandes här i skrivandes stund.. Usch vad jag hatar att vara trött hela tiden. Behöver SOL!

Har iaf vart själv nu på kvällskvisten så då har jag passat på att göra sånt som vi tjejer behöver ibland. Egentid. Jag har gjort ansiktsmask, hårinpackning, bodyscrub, rakat, filat, smörjt o allt sånt som hör till ;) Känner mig som en helt ny människa och är len som en babyrumpa över hela kroppen. Gott.

Då får älsklingen nått gott att krypa ner bredvid sen när han kommer hem ifrån sin lilla road-trip inatt :) Snäll och omtänksam flickvän han har minsann ;) hehe!

Känner nog för att lägga mig redan nu faktiskt.. ska vänta på tvättmaskinen bara sen ska jag hoppa i säng.. Är ju faktiskt en jobbdag imorgon med (iaf för mig) Får iaf lite sovmorgon! Gott det. Jag älskar sovmorgon :D

Natti gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0