En arg tor?

Det har tydligen åskat djävulen här i natt. Min kära sambo hörde väl en del innan han somnade tillslut. Jag å andra sidan låg mer som en klubbad säl än en levande varerlse och hörde naturligtvis inte nått. Vet bara att jag vaknade till av någon anledning , så frågade R om jag inte hörde åskan..? Haha! Jajamen man hade kunnat kasta in en atombomb i rummet utan att jag vaknar när jag väl sover djupt. Hopplöst. Fråga min mor ;)

idag är iaf en annna dag och den är kall! Brr.. Ska ta o jobba lite sen är jag ledig i två hela dagar :) så gott! Kanske får besök i från My Home town idag eller imorgon med. Gottigt :) hoppas ni får en bra dag trots det gråa vädret idag gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0