inga mardömmar

usch usch usch för min jäkla bil alltså.. drömde dock inga mardrömmar om den i natt men det lär väl komma efter idag skulle jag tro. :S Motorlampan började ju lysa igår igen så ska åka in till Peter här sen så han får felsöka den igen och förhoppningsvis få fram vad felet kan vara sen får jag åka och shoppa bilprylar.. usch kommer bli fattig :/
Men innan dess så ska jag klä på mig, sminka mig och göra mig iordning och ta mig bort till Anja och Hugo :) Kanske hinner lagom till han ska till dagis så tar vi en promenad sen :) Hade vart gott! sen blir det frukost !
Så ser min dag ut än så länge. Mys o sen ta tag i bilhelvetet...
Tur att det är en fin solig dag iaf!
Ha en bra dag....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0