Man Down

Åh vad folk är dumma och gör mig irriterad! Så jävla lame att folk ska ta precis ALLT på så jävla stort allvar hela tiden.. Please!

Just nu så pratar jag faktiskt om Rihannas senaste musikvideo till låten Man Down. Skriverier hit och dit om att hon inte borde få komma undan med den här videon och bla bla bla.. Hård kritik får hon. Stackare. Jag gillar Rihanna och tror absolut inte att hon skulle gå ut och mörda Chris Brown kallblodigt pga en video!
Hatar alla jävla PK idioter som tror sig veta bäst hela tiden! Snälla nån! Och jag är verkligen super trött på att ni ska sitta och överanalysera precis allt hela tiden. Har ni inget liv eller?
Om nu den här videon är hennes sätt att bearbeta sin GROVA misshandel från sin FD pojkvän så kan hon väl få göra det utan att alla idioter ska kommentera massa elaka saker o tro PÅ RIKTIGT att hon ska mörda honom...!
haha!
Tänker ni inte längre än till näsan eller vad är det frågan om??

Och sen tycker jag inte att ett mord i en musikvideo är värre än ett mord i nån actionrulle..! Vad är skillnaden egentligen?

Titta och döm själva. Här är Rihannas nya video och singel MAN DOWN!
Enyoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0