Misslyckad shopping

Suck.. pratade precis med H&Ms kundtjänst och fick reda på att klänningen jag beställde i slutet av april var slut.. Jag beställde ju en i S men den var för stor för mig så skickade tillbaka och bokade in att dom skulle skicka en XS

 Men icke.. xs var helt slut. Så typiskt. :( Men fick pratat med henne i telefonen och tröstshoppade en ny bikini istället så den kommer i slutet av juni :) Den borde passa iaf för jag har en annan bikini från H&M med samma mått så det kan ju bara inte bli fel... :O

Men det blev alltså ytterligare en ljus bikini. Känns skönt ändå. Jag har för det mesta bara haft mörka eller svarta badkläder så det kan väl vara kul med lite förändring + att det är sjukt mycket snyggare med ljusa badkläder när man är riktigt solbrun :) Får jobba på brännan nu bara ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0