Mobil inlägg

Jag är ledsen kära läsare men ni får överleva med mitt mobilbloggande idag och imorgon. Har verkligen ingen tid att sitta vid datorn på. Jobbar på dagarna och planerar midsommar på kvällarna. Idag ska vi ut o handla all mat jag o älsklingen. Usch. Notan kommer väl landa på 4papp eller nått hahah vi är rätt många som ska ha 3rätters och frukost dagen efter. Men det kan nog bli skoj detta :) åh längtar så tills imorgon. Wiie! Ska ta o köpa järn tabletter också o hoppas på att snurrande kan bero på det. Annars ska jag till vårdcentralen nästa vecka har jag bestämt :) well well well nu måste jag koncentrera mig på vägen känner jag så jag inte spyyr! PuS så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0