Onsdag

Åh så nöjd jag blev över mina naglar :) massa fina! Lite blommor fick vi till också för den där lite somriga känslan :) sen hann jag även med lite fika, shopping och felsökning på bilen... Usch den där bilen kommer att ge mig magsår alltså!! Nåja! Har haft en mysig tacokväll med min fruga så nu har vi även hunnit planera lite lekar inför midsommar! Haha kommer skratta gött nästa fredag kan jag ju säga ;) hehe! Men nog om idag. Ska hämta in min väska ifrån bilen och göra mig iordning inför natten. Imorgon är en annan dag och då ska jag ta tag i min biljävel.. Urk! Natti gott!!
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jiiiiiiiiiiiiiiihaa! Vi ha ju lekt häst också :P

2011-06-15 @ 23:35:37 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0