Pigment

Jag var iväg och sola imorse efter att jag hade lämnat av hjärtat vid jobbet. Gott det. Behöver lite värme kände jag. Och jag fick faktiskt lite lite färg ;) Wihoo! Tror mitt pigment har blivit lite bättre nu sen förra året när jag var utomlands så "mycket".


Jag hade jätte bra pigment när jag var liten (med tanke på att jag har italienskt blod i mig). Så jag var lik min far när jag föddes o var liten, en svart kalufs till hår och blev brun om jag tittade på solen. Men sen blev jag sjuk och fick massa medicin och behandlingar som i stort sett tog bort allt jag hade.. och efter många många många år så har jag äntligen fått tillbaka lite. Hoppas bara på att det blir bättre o bättre nu så att man kanske kan få tillbaka det man en gång hade :) Men det tror jag inte.. Min riktiga hårfärg har ju faktiskt blivit ljusare med åren.. Hoppas bara inte huden henkar på den trenden.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0