Satan i gatan då!

Jag har både bra och dåliga nyheter.. Iaf för mig! Vi börjar med dom bra såklart :)

Jag har äntligen hittat min iPhonesladd så nu kan jag slänga in kort OCH ladda telefonen igen! Big Like på den!

Den låg på det mest konstiga stället också.. Jag har alla mina bikinis i en påse i garderoben och där i låg den. I min bikini påse insnurrad bland alla snören!? What the fuck liksom haha! Måste vart gött snurrig i bollen om jag lyckades pilla in den där.. Nåja nu är den funnen igen och jag kan andas ut :)

Dagens dåliga nyhet kom med posten. Rent utsagt. Hade fått ett brev men det var helt uppslitet och inlindat i en plastpåse med ett brev ifrån posten...

"Vi ber om ursäkt! Ditt brev har tyvärr skadats  under postbehandlingen på Göteborgs postterminal.
Saknas något? Kontakta oss, se nedan."

Saknas nått?!! WHAT!! Hela brevet kanske eftersom kuvertet är tomt era jävla puckon!!!! ÅH vad arg jag är över detta! Så sjukt jävla irriterande. Och med tanke på att jag inte har en aning om vad det var i eller vem det är ifrån så är det ju inte så lätt att beskriva innehållet för idioterna på posten heller..! Faan att dom inte kan hantera andras saker med respekt! Jävla nötter!!! Imorgon ska jag ringa och ge dom en FET utskällning!

SÅ en FET disslike på POSTEN och deras slarviga anställda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0