Skäms på mig!

Fy vad dåligt av mig!! Men jag har faktiskt en bra förklaring. Hehe! Jag blev kidnappad efter jobbet igår. Lovar!! Sandra kom och hämta mig på Centralstationen så åkte vi vidare till Ikea :) fick faktiskt med mig en del hem :/ oopsi! Konstigt att man aldrig kan gå på Ikea utan o få med sig nått hem.. Det är en drooog! Efter Ikea åkte vi iaf hem till Stenungsund, tog en glass i solen sen hem och grilla! Mumma var det. :)

idag ska jag däremot åka direkt till garaget idag och få min bil fixad. Den mår ju inte riktigt som den ska.. Urk.. Tändkasett, tändstift, olja och oljefilter ska bytas. Behöver byta kamrem också men får ta det en annan dag. Även om det är typ det viktigaste :S lite jobbigt att köra utan kamrem liksom haha ;) nåja ska verkligen försöka ta tag i korten när jG kommer hem om jag inte är för trött!
Kommentarer
Postat av: Emiliaa

sv: smakat chokladen nu, sjukt god! :D

2011-06-30 @ 20:56:25 // URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0