Städa är inte o tänka på?


USCH jag borde verkligen ta tag i hemmet märker jag.. Ser ut som F-A-N rent ut sagt.. Måste städas! MEN jag orkar inte riktigt nu pga yrseln.. satan i gatan vad irriterande det är.. Har iaf hunnit tvätta lite. Ett måste innan helgen så alla kläder man ska ha med sig är rena o hela. Väldigt viktigt ;)

Frågan är ju då VAD man ska ha på sig..? Hmm.. Tror tror tror jag vet vad jag ska ha på midsommar men inte riktigt 100 än.. Om det nu blir så kallt som dom säger o regn så passar det ju inte alls! Då kommer jag ju frysa ihjäl :O attans då. Jävla svensk sommar som aldrig kan ha uppehåll! Skit väder! Får väl rota fram vinterjackan o ta med i värsta fall haha! (eller hur sandra) för jag är verkligen frösen av mig!
Men jag hoppas att detta stämmer ;) gott!

Näää det löser sig. Imorgon ska jag iaf köpa nya tunna leggings eftersom mina tydligen är helt spårlöst försvunna... förstår ingenting. Jag hade hur många som helst och nu inte ett enda par... ?!?!?!?! Skumt...
Så nu är det dags att hänga upp tvätten och sen lägga mig och glo en film och hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinterjacka it is! Eller? Hmm... Vi kan ju annars dricka så mycket att vi inte märker av kylan? win-win situation ;)

2011-06-21 @ 22:00:36 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0