Straight up!

OJ vad läsare ni var igår :O bara sådär också !
En får tacke ;) Verkligen skitkul att så många nya hittar hit :) Big like on that one!

Idag unnade jag mig verkligen en redig sovmorgon. Klev inte upp ur sängen förän 12.25 för att vara exakt. Men det var nog välbehövligt. Kände mig lite väl trött igår så..
Så nu är jag vaken och pigg och redo att ta tag i dagens äventyr ;) Har precis sörplat i mig lite frukost så ska väl klä på mig o åka ner till Stenungsund och ge mig själv några minuter i värmen! Kan behövas. Är så jäkla gott att sola..! Sen måste jag tanka också så jag kommer hem igen. Argh! Åker på reservtanken för tillfälligt :S
Duscha - färga håret - sätta på sig ansiktet - lunch -
och sen ner till stenungsund igen för lite småkik i affärerna om jag orkar :) Får se på det och får se vad klockan blir..

Några av bilderna från Mantorp kommer senare idag också så håll ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0