svimma?

Det blev ingen shopping för mig idag.. Jag mår som en potta skit rent ut sagt! När jag kom hem ifrån solningen förut så kände jag mig lite yr i bollen så jag drack vatten och tänkte att det skulle hjälpa, men icke! Nu när jag färgat håret och duschat så har det vart nära svimningstadiet några gånger så jag beslutade mig för att stanna hemma.. Har iaf fått i mig lite mat så nu känns det bättre! Hoppas det inte kommer tillbaka!!

Ska dra med mig datorn, blocket, tidningarna o allt annat in till sovrummet och lägga mig på sängen istället. Ska kika runt lite inför matshoppingen imorgon.. Hörde att dom hade färskpotatis för cirkus 1KRONA kilot någonstans så dit ska vi absolut åka :) billigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0