ToDo


Yes ! Då var alkoholen till midsommar kirrad! Den kommer hem till dörren på torsdag innan vi åker ut till Tjörn :) Känns rätt gött att ha någon som kör hem sånt när man är iväg och jobbar så det bara står och väntar på en sen ;) mumma! Kommer bli en jäkla helg det här!

Har även hunnit med lite mer idag. Har haft morgonmöte på jobbet vilket innebär att jag får gå upp RÖVtidigt.. Klockan 6 ringde klockan.. urk trött chey... Har jobbat, hunnit med grillning i garaget, solat och betalat räkningar samt alkoholen då ;) Gött mos!
Nåja!
Imorgon är en ledig dag, vad ska jag göra med den tro.. hmm.. bara njuta tror jag! Sola lite kanske och sen ner till torget o se om jag kanske hittar nån rea.. Man vet ju aldrig.. Jag måste ju ändå hitta 2 nya bröllopsklänningar.. Dock inte den vita sorten utan med som gäst :) MEN vad tusan ska man ha på sig.. hmm!
Ska nog nätsurfa lite nu.. Shipohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0