Wedding

Var ju på bröllop förra helgen. Min halvsyster var det som gifte sig (äntligen ^^)  så det blev en hejdundrandes fest med dans, sång och lite fall haha! Här är några kort som ändå är barntillåtna eller vad man ska säga ;) trevlig kväll var det verkligen iaf! No doubt about that!

2011-06-04

Såhär såg man ut iaf.. lila klänning och vågit hår :)

Moi och min glidare till bror ;)

11 cm och med öppen tå fick pryda mina fötter, och brorsan hade snygga skor han med :)

En glad syster och en bröllopspuss som herr & fru :)


Till vänster: Brudtärnorna Nellie & Moa.   Till höger: Mammi och Nellie

Mormor i mitten och morfar!

Brudparet!

Folket

Underbart väder och fin vy över Vänersborg!

Jag och min Kärlek ♥

Sen gick vi in och lyssnade på lite Liveband som stod för musiken kvällen till ära

Dans och sång!

Syskonkärlek.
Min mamma och min moster. Båda lite runda under fötterna kanske? ;) hehe

Dance like there is no tomorrow


Long time no see.
Brorsan och Åsa!

Detta får bli sista kortet för sen åkte kameran i väskan och jag fortsatte svänga mina lurviga på dansgolvet ;)
En underbar och lyckad kväll! Får väl se när nästa bröllopsfest blir ;)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0