Älsk


Har jag berättat att jag har världens bästa pojkvän?
Här ligger jag hemma och är fortfarande sjuk och han kommer hem med mat och prylar så jag kan göra min hemmakur och må lite bättre tills ikväll. Kärlek. 
Halsontet har visserligen släppt lite nu men skiten har satt sig på mina stämband istället så jag får bara fram Krax Krax Krax ungefär.. Asjobbigt för en människa som mig.. som babblar rätt mycket annars ;) hehe! Nä men seriöst nu, att förlora rösten är bland det jobbigaste som finns . iaf för mig. Hatar det så jävla mycket. Plus att jag har snor/slem i lungor, näsa, hals överallt känns det som. Ofrächt I know och verkligen asjobbigt!

Vad ska jag göra för att få tillbaka min röööööst! någon som har några bra husmors-tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0