Crimson Sky

Gooooooooood Moooorning Vietnam.. Eller va..? nää. Äh god morgon helt enkelt :)

Känns faktiskt rätt gott att få vara ledig idag även fast jag vart ledig en längre tid innan igår. Men eftersom jag fortfarande inte är bra ifrån min förkylning eller vad det nu är jag har åkt på (jag vet ett jävla tjöt på mig om det ^^) så känns det ändå väldigt skönt att få vakna i lugn och ro och inte behöva stressa iväg på morgonen.
För är inte det bland det värsta när man är dålig? Att väckarklockan ringer och man MÅSTE gå upp.. Usch jag hata det iaf..

Men nu är det väl snart dags att rulla ur sängen, fixa frukost med älsklingen, slänga sig i en dusch, sätta på sig ansiktet och sen iväg för att posta ett litet paket som ska till en av mina kära vinnare.

Ibland så är jag verkligen väldigt tacksam över att Tradera finns :) hehe! Bra skit!

Hoppas nu att ni får en bra dag gott folk. Det är ju Fredags idag o allt :D


Dagens Låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0