FIVE DAYS!

God morgon goingar ! Har ni sovit gott?

Torsdag idag då och snart helg. Jag tycker verkligen att dagarna bara springer iväg nu.. Fast det kanske är för att man faktiskt längtar till något väldigt speciellt? hmm Kan vara så..
Men nu börjar det närma sig väldigt måste jag säga.. oj oj oj... Det är bara

dagar kvar. Jag kan räkna dagarna som är kvar på EN hand. Haha! Helt otroligt. Äntligen börjar det närma sig. På tisdag nästa vecka är jag och min älskling husägare på riktigt.. Massa vuxenpoäng där måste jag säga ;)

Längtar så tills vi får dra igång med renoveringen och börja riva, tapetsera, måla och lägga nytt golv. Sen återstår det roligaste.. att skruva ihop alla garderoberna ! :D wiiiiie!

Happy Happy Happy Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0