•här är en lite sneakpeak på hur sovrummet...

img_0925 (MMS)

•här är en lite sneakpeak på hur sovrummet blev• Nu är vi inflyttade.. Långt ifrån klara men inatt är det första natten i huset... Ska bli så spännande :) nu bor vi här ;) så himla underbart! Ska bara plocka upp lådorna och städa några gånger till så är det tipp topp sen :) eller bara o bara. Är faktiskt lite att göra när man tänker efter. Jag fattar inte hur man kan han så mycket låder med så mycket skit i haha! Ja jösses... Vi har iaf fått en del gjort idag också. Tömt hela lägenheten och fixat och donat i huset, fått ihop köksbordet med samtliga stolar och haft besök. :) skratta så jag höll på att kissa på mig. Ska visa imorgon ;) haha! Så Jävla skoj! Aja nu har klockan sprungit iväg bra och jag ska upp tidigt i morgon o jobba så dags att krypa ner under täcket med min underbara sambo :) Natti gott gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0