Helgen

Sådär ja, Då var snart denna helgen slut.
Ja, min helg har bara bestått av jobb men men. Jag har faktiskt haft en bra helg trots jobb. I fredags hade vi jätte mysigt fredagsmys med massa massa räkor och härligt sällskap, i lördags jobbade jag en sväng och fick min bil fixad under tiden. Min man är allt bra han. Han fixa o trixa och tvätta den så den var Ren o fin när Jag kom hem ifrån jobbet. Men min fjäder var tydligen AV (?!) så jag måste åka till typ feltema(biltema) och köpa en ny... Hur fasiken har den gått av... 

Lite senare på kvällen blev det iaf pizza med gänget sen spenderade vi resten av kvällen/natten i garaget. Haha  jag o Nina flippade nog ur lite där ett tag ;) hehe övertrötta var nog ordet men roligt hade Vi hehe!

Och idag söndag så var det självklart jobb som vanligt. Gick jätte bra och vi sålde mer än väntat ;) När jag kom tillbaka till Std så blev det en mysig middag hemma hos svärföräldrarna. Mmm lax :) gottigt! Och nu sitter jag här och slötittar på tv och väntar på att klockan ska bli 21.00 så att Big Brother kan börja :)
Vem tror du åker ut idag?

Sanna, Katerina eller Cilla ?

Vad har ni gjort för skoj i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Patricia

tror o tror... man vet inte men jag tror att Cilla ligger risigt till o även Katerina det är en stund kvar ..... ska fixa litte sallad att mysa me till BB....



KRAM

2011-03-06 @ 20:27:09 // URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0