Kolla kolla vad jag fick igår!! Vi fick vå...

img_4839 (MMS)

Kolla kolla vad jag fick igår!! Vi fick vårat alldeles egna våffeljärn utav min fruga!! Åh så glad jag blev! :) nu jäklar ska här gräddas våfflor i tid och otid ;) TACK gumman!!!! <3 hade även fullt hus igår. Först kom Sandra ner. Hon behövde lite paus min ängel och då är vårat hus en bra tillflyktsort tycker jag ;) sen kom johan, åke och Simon! Det blev lite mat i form av tacos o sen spårade det nog ur en smula skulle jag tro haha! Kärlek på hög nivå. Det var skratt, flum, kuddkrig, skratt och massa annat som vi kanske ska hålla för oss själva haha! Nåja.. Hade en riktigt trevlig dag igår iaf!! :) tackar för den! Nu blir det däremot lite jobbtimmar innan jag ska hem och göra det jag hade Tänkt igår ;) plocka lådor.. o sen är det ju självklart big Brother som gäller :) ha en bra söndag gott folk! Ps. Ni har väl inte glömt att ställa om era klockor till sommartid?! Wiiie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0