movies

Finns inte så mycket att göra när man är sjuker.. har bara legat i sängen och kollat en massa film hela dagen idag.. Har hunnit med 3 avsnitt av Cougar Town, Falskt Alibi och Ninja Assassin.



Var väl rätt okej filmer ändå.. Allt går att kolla på när man är sjuk känns det som. Vad som helst bara tiden går fortare.. Men nu har jag inget mer att titta på.. Eller jo det har jag ju men inget jag är sugen på direkt.. Får kolla om det kommer något sevärt på TVn istället.. Man tycker ju att det borde finnas NÅTT litet att titta på bland alla hundra kanaler iaf men jaja..
Är så sjukt sugen på popcorn också.. så typiskt för vi har inga hemma :(
Dags att äta lite frukost/lunch/middag nu också. På tiden kanske.. Får bli en skål med nudlar.. Aptiten är inte direkt på topp om man säger så.. Men då funkar nudlar bra, rätt smaklöst men mättande.. perfekt!
 
Sen får det bli kvällsmat när älsklingen kommer hem. jupp jupp..

Kommentarer
Postat av: Veronica Pain

ahaa okej, men det går nog bra, ska nog försöka få mig en gaddning på mässan när jag är där ^^ har scenskräck, men kanske inte när det gäller att bli tatuerad : )

Tack för tips och så ^^

2011-03-02 @ 19:48:50 // URL: http://veronicapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0