Positiva besked


Jag och älsklingen fick ett riktigt glädjebesked idag! Är så glad! Men vad det är kan jag inte avslöja än, inte för än vi är helt säkra ;)


Sen blev det ju en sväng upp till Vargön idag ändå. Åkte upp och hälsade på mina päron, fikade lite, kollade kort och tjatade i vanlig ordning :) Var skönt att få krama om lilla mammi igen faktiskt. Längesen nu.
Dom hade även handlat lite presenter hem till oss. Dom sötnosarna :) Det var lite godis, supergod tvål och lite andra saker.

Jag fick även ett pandora armband och en pilgrim ring :D Blev verkligen superglad!

Tack Tack Tack älskade mamma! SÅ fina och lär bäras varje dag, iaf armbandet :) ringar kan man ju tyvärr inte ha på sig alla dagar men ska försöka så ofta det går iaf :)


Nu blir det en väldigt sen kvällsmat och sen är det dags att sova. Kommer somna så gott inatt efter dagens positiva nyheter :)
Nattigott alla goingar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0