Shoebox ♥

Jag tänkte faktiskt fira mig själv lite sen när lönen ramlar in. Måste ju få fira att jag fick förlängt med fler timmar. Och mitt sätt att fira kommer att komma i form av ett paket. Ett paket format som en skokartong ;) Åh det är ett par skor jag trånat efter ett bra tag nu faktiskt.. Hoppas bara att dom finns i min storlek sen när det väl är dags ^^ wiie längtar! Och jag ska ta hand om dom mycket bättre än mina tidigare vita skor ;)
 När jag har dom i min ägo L o v a r  jag att jag ska visa dom för er men inte just nu. Vill ha dom först så ingen annan hinner före och förstör alltihop.. Morr.. ;) För dom här skorna vill jag verkligen ha och dom SKA bli mina hihi!
Lovley

hatar att gå i samma sko som alla andra.. gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0