still sick

God morgon gott folk! JAA det är morgon för mig just nu. Snacka om att sova ut ;) hehe! Eller ja, jag vaknade ju inte NU.. kanske för nån timme sen men ändå ;) hihi
Man kan ju faktiskt säga att jag behöver sömnen. Måste bli frisk så idag tänker jag inte gå upp ur sängen mer än nödvändigt.. jo jag måste åka iväg och posta ett paket innan 16.. sen ska jag bara vila upp mig. Måste måste måste verkligen bli frisk.. ska ju jobba på torsdag och då kan jag inte vara sjuk. nej nej..

Men känner mig faktiskt lite bättre. dock väääldigt lite bättre. knappt nått men det känns inte lika tungt o svårt att svälja idag som det gjorde igår.. gott!

Nu blir det iaf frukost för min del. Magen kurar och låter som ett helt sågverk där inne.. :P den hoppar väl ut och slår till mig snart om jag inte ger den mat. Bäst att passa sig :)


ps. vart är mina kommentarer. NI har vart dåliga på att kommentera den sista tiden ;) hehe illa.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jojo då e de bäst att lyda :0

Hoppas frukosten smakar o faller magen i smak :)

2011-03-01 @ 12:45:45 //
Postat av: Sandra dee

Tänk om jag inte vill kommentera sååå ;) se till å bli frisk nu tant!

2011-03-01 @ 13:20:51 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0