Äntligen

NU har jag slutat! Äntligen! :D Leedig!!
Blev ju inga nya skor imorse btw. När jag väl bestämde mig för att åka in tidigare så skulle jag ta kvart över tåget så jag hade en timme extra. Smart tänkte jag. Men mindre smart var ju att det var lördag och att det faktiskt inte går några tåg kvart över.... bara kvart i!! DAMN! Så fick ta det vanliga tåget in och traska raka vägen till jobbet.. MEN NU så tänkte jag försöka hinna med en snabbkoll innan jag ska med tåget hem igen. Det går om 40 min så lite borde jag ju hinna med tycker jag allt ;)

Sen när jag är framme i Std så blir det väl hem och byta om och sen vidare mot Orust för lite Barbeque time med Mathias & Michelle :) Ska bli kul att äntligen få tummen ur och åka dit och hälsa på. Få se deras hus :)
Ska bli en mysig kväll och medans jag är och myser på Orust
så bjuder jag på en dagens låt :)
Ha en härlig lördag nu så hörs vi imorgon igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0