BUBBAR!!


Efter maten igår blev jag överraskad utav älsklingen med lite efterrätt!! Bubbar!!! Årets första JORDGUBBAR! fattar ni vad gott det var eller. MY GOSH! Så mumma :) Det lär det bli mer av i sommar det kan ni ge er på ;)

Men idag är en annan dag och bubbarna har fått smälta i min mage över natten ;) Solen skiner stekande hett idag med. Så underbart!!!!!! Ska slänga i mig min frukost och sen göra mig iordning för att åka ner till Stenungsund och möta upp Nina. Blir lite äventyr till Torp för att hämta lite prylar till hennes bil, sen kanske det blir en fika så vi kan planera lite ovkså hihi! ska bli skoj!

Stek lungt i solen idag mina goingar! Tänk på att solen är som starkast mellan 11-15 så SMÖRJ ER ordentligt så håller brännan längre ;) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0