Crusing

Go lördag!! Har precis slutat jobbet och sitter på en jäkligt skumpig buss hem.. Hmm.. Aja hem kommer jag ju alltid iaf ;) nu är det bara några timmar kvar tills jag fyller år :) blir som ett barn på nytt hehe! Längtar som en tok tills imorgon hihi! Men samtidigt inte.. Då kommer jag vara närmare 30 än 20 som min kära vän så fint uttryckte sig.. Hmm inget jag ser fram emot kanske men men.. Blir som sagt bara snyggare med åren ;) hehe! Och det fick jag väl bevisat idag när jag fick slitztrosor av en kund på jobbet. Haha! Han o hans kompis jobbade med sånt där så dom tyckte väl att jag skulle ha ett par. Haha jaha sa jag tack då.. Eller öö jaha.. Hahah!



idag är det som sagt lördag innan jag fyller vilket innebär thn crousingen! Synd att dom får sånt kasst väder bara :( förra året var jag ju där med ett gott gäng och hade hur trevligt som helst ;) får se vad som händer ikväll. Nu vet jag bara att jag måste storstäda när jag kommer hem, inför imorgon. Hoppas ni får en kanon lördag så ska jag skumpa vidare här ;) pussen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0