Dagen efter..

Jäklar vilken kväll jag hade igår :) Hel lyckad! Solen sken, det var varmt, maten var god, alkoholen flödade och alla var glada och på topp! Älskar verkligen sånna fester. :D
Tack till min Dressmann-familj för en rolig och lyckad kväll igår!

Idag däremot ska jag jobba.. MEN ingen fara. Jag är inte ens liiiite bakfull. Så himla skönt. Och tacka vet jag RESORB för det. Utan den igår så hade jag till 100% vart bakis idag ;) haha! Usch o fy. Men som tur är så slipper jag det nu ;)

Ska snart väcka liv i min gulleplutt som ligger kvar i sängen och gottar sig så att han kan köra ner mig till tåget. Sen ska jag faktiskt synda och köpa med mig ett mål ifrån McDonalds innan jag öppnar butiken idag ;) hihi det får man faktiskt ibland!

Nåja, hoppas att ni hade en lika trevlig lördagskväll som jag hade det! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0