My B-Day!

Igår var det ju som sagt my B-day! 1 år äldre idag alltså.. hmm känner mig dock inte så mycket äldre ;) Men det lär ju märkas när man ska åka buss/tåg senare för priserna går ju upp vid just den här åldern.. Då räknas man tydligen inte som ungdom längre :( HAHA! Jösses vad tiden går fort.. men det är roligt ändå :)

Hade lite kalajs igår men eftersom jag inte fyllde jämnt så hade jag inte räknat med så mycket presenter direkt.. ! Men fick lite smått och gott ändå :) TACK!
Pengar - välbehövligt ;)
Volumaster - YES
En stor lykta - :D som jag letat!
(+ Ljus att ha i lyktan och matchande servetter)
En "välkommen"kruka - Letat efter en sån med faktiskt ;)
Lukta gott i duschen - Mmm kommer bli gott att duscha nu :)
BLOMMOR :D massa fina blommor!







Matchande krukor :D Mycket bra gjort hjärtat hihi!

Efter kalaset blev det ju som sagt BB-tittande i Stenungsund med underbara vänner! Fick en golvkram utan Nina och vi åt massor med godheter. För det är sånt man får göra när man fyller år ;) hihi!

TACK för en bra födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0