SUNPARK BEACH - ALANYA

Ja, varför jag var så glad efter söndagen är ju just detta! Vi spontanbokade en resa i söndagsnatt, bara sådär. haha! Helt sjukt och helt jävla underbart! Älskar verkligen att åka utomlands och att få göra det med folk man tycker om gör ju inte saken sämre direkt ;)
Så den 31 Augusti lyfter planet ifrån Landvetter som ska ta oss 4 ner till varma, älskade turkiet! Hmm 3:dje gången gillt för mig där nu. Men men. :) Känner verkligen på mig att det kommer att bli en riktigt riktigt bra resa :) Jag, Älsklingen, Simon & Nina! Ni kan ju förstå varför jag är så glad ;)

Här ska vi iaf bo. SunFamily SunPark Beach.
Killarna föll ju pladask så fort dom fick se att det fanns en poolbar ;) hehe!
alla bilderna kommer ifrån ving.se








Så jäkla underbart. Ligger precis vid stranden. Längtar som en tok! :D
Har själv vart på detta hotellet så jag vet att det är bra! Inte bott där men vart där ;)
Underbar stämning!

RSS 2.0