Vikt.

Jag har fått höra att jag tydligen har gått ner i vikt.. Det ser ut så, men inte för att jag ser det själv. HAHA men så är det väl alltid antar jag ;)

Äger dock ingen våg så vet faktiskt inte hur mycket jag väger eller hur mycket jag har gått ner.. Tycker egentligen bara att det är löjligt att gå efter vågen med tanke på att muskler väger mer än fett.. Jag vet hur jag vill se ut och jag vet vad jag vill få bort så jag kämpar med det.. Träning, bättre kost och noll socker (förutom igår när jag fyllde år då) är det som gäller och det har ju tydligen gett resultat... i andras ögon iaf ;) haha! Menjag är ju inte nöjd förän jag ser och har uppnått mitt mål.
Men man kanske skulle skaffa sig en liten skitvåg ändå.. bara för att.. haha! Kan ju vara kul att se vad man slutar på i slut ändan liksom.. Äh får se hur det blir med det köpet.. Väga mig kan jag ju göra på gym, hos kompisar, mamma eller what ever ;)

Jag har iaf kort tid på mig att uppnå önskat resultat... så det gäller att kämpa kämpa kämpa och leva med träningsvärken... aj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0