Dålig

Ja jag har ju nu blivit "utskälld" för att jag bloggat dåligt i helgen. Mycket riktigt! Men har haft fullt upp så har verkligen inte hunnit..

I lördags var det ju julfest med jobbet och några fylle-inlägg tänker jag då inte bjuda på haha! Det brukar man ångra rätt fort efteråt ;) men god mat var det och kul hade vi !
Innan julfest i lördags var jag faktiskt hos frisören och fräschade upp mig lite! Blev verkligen superduper nöjd! Är
Fortfarande röd fast inte riktigt så intensivt! Får försöka fixa ett rättvist kort så ni får se :)

I söndags var man ju lite halvseg. Inte så konstigt kanske :) men det var full rulle ändå! 1 advent och gardiner skulle bytas, stakarna skulle upp och det skulle städas högt och lågt!
Vi hade ju tyvärr inte allt hemma så det fick bli en stor shoppingtur mitt i allt. Bauhaus, Ikea, plantagen och mycket mer.. Men nu har vi ett riktigt mysigt och fint julhem!! Älskar julen! Enda som saknas nu är granen och tomtarna typ. Men dom får komma fram till lucia ;)
Sen hann vi även med en 1 adventsmiddag hemma hos svärföräldrarna! Var super gott och supermysigt! :) helt okej adventsstämning trots det hemska busvädret som var !

Okej! Nu fick det bli ett långt inlägg. Men det var ändå min helg i snabba drag :)
Får väl bjuda på en bild på våran egengjorda adventsljustake iaf! Jag blev supernöjd! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0