..

Alla Helgona! En dag som många spenderar olika. Vissa firar halloween idag men jag tycker i själva verket att det skulle firas förra helgen..! Mycket för att Alla Helgona är en dag vi ska tänka på våra kära som lämnat oss. Tycker inte man ska blanda ihop dom!

Men idag tänder jag lite extra ljus för mina änglar som har lämnat jordelivet alldeles för tidigt.. Jag har tyvärr många vänner som fått sina liv bortryckta alldeles för fort genom dom senaste 3 åren..
Att förlora sina vänner är inte ens något jag önskar min värsta fiende..
Svår känsla!
Men jag får tända ljus i min tanke och hemma sen istället. För hur mycket jag än vill så hinner jag/kan jag inte åka till till Vbg och tända ljusen.. Men jag tänker på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0