God morgon

Har legat och dragit mig i sägen en bra stund nu, kanske dags att gå upp ;)
Men känner att det är SÅ kallt utanför täcket så jag vill inte riktigt.
Ska Iofs träffa Catta vid 12 så det får mig att vilja kliva upp iaf! Längtar! Saknar henne och tvillingarna i magen hur mycket som helst. <3 sist gång fick jag ju känna en liten spark av ren tur typ men nu sparkar dom hej vilt tydligen så idag kanske jag får känna flera. Ååh kärlek!! Nä nu måste jag gå upp och skynda mig så jag kommer iväg fortare :):)

Får bjuda på ett gammalt kort idag, som Catta skicka till mig härom dan haha! Underbart. När kan det varit... 2008/2009 där Nångång. Taget innan vi skulle gå o se Volbeat i Karlstad! :) minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0