Lördag

Åh vilken mysig kväll det blev igår!! Love it! Jag har dom mysigaste och bästa vännerna!

När jag kom hem ifrån jobbet så var Sandra redan här! :):) gjorde mig iordning lite fort, eller snarare fräschaste till mig. Sen åkte vi vidare in mot Stenungsund och mötte upp resten av folket. Mot Göteborg!

Väl inne i Gbg så upptäckte vi rätt fort att det var rätt svårt att hitta bord för 9 pers någonstans en lördag kväll. Allt var typ fullbokat! Galet. Men tillslut så fick vi plats på bryggeriet! Maten var oerhört god måste jag säga. Rekommenderas!

Klockan närmade sig nio och vi började röra oss mot bion! Fick dock sitta längst fram men vad gör det när bion är megastor ;)
Filmen var faktiskt helt okej. Spännande! Man fick sig en tankeställare där en stund. Tänk om det verkligen blir så. Att allt kommer att handla om tid i framtiden..? Det gör det ju visserligen nu med. Men i filmen så handlar dom med tid och dom tjänar tid. Det finns alltså inte längre några pengar med i spelet. Nåja. Helt klart sevärd om du har tänkt på ett biobesök snart :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

låter som en mysig helg! vill också på bio snart.. var det en actionfilm, eller vilken genre? :p

2011-11-06 @ 16:28:07 // URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Lovely! Har änna saknat er allihop! :) Mest dig såklaaart! Min älskade ängel! Love u!

2011-11-07 @ 09:04:17 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0