Sämst.nu

Okej! Jag är SÄMST på det här med att boka saker!!! MYGOD! Sandra hata mig inte ;) har liksom inte hunnit boka några Twilight biljetter än. Jag är segare än faan själv rent ut sagt! Men hade man bara kunnat göra det via sin iPhone så hade jag gjort det för längesen. Men nääää! Skitapp! Man ser ju inte placeringarna i salongen och då vägrar jag boka iaf!! Måste in på datorn o snurra då. Får försöka hinna med det idag när jag kommer hem. Hur nu det ska gå till. Men löser sig nog på nått sätt ;)

Idag är det ju nämligen fredag för er som har missat! Och fredagar innebär •trumvirvel• fredagsräkooooor & fredagsmys!! :)
Så självklart ska vi keka reka som 08orna hade sagt ;)
Skämt å sido!
Ska bli mysigt att komma hem sen iaf! Men blir nog lätt stressigt! Hemma halv 9, duscha, duka, boka biljetter... Allt innan 9......! Sen idol på det också. Hujeda mig tur att vi har inspelningsbar box!!! :)

Härlig fredag på er gött folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0