Magont

Ny hår färg - ny motivation. Nja så kanske det inte riktigt är men vi kan ju låtsas iaf ;)
Får bli ett snabb inlägg för jag har verkligen noll batteri på min lilla fån.
Hade så sjukt ont i magen på jobbet idag att det kändes som jag skulle krevera! Fick värsta magsmärtorna efter morgonkaffet på jobbet idag och jag förstår verkligen inte varför. Usch! Men börjar få mer i mer ont i magen när jag dricker kaffe nu för tiden. Någon som vet vad det kan bero på? Magsår? Tråkigt är det iaf eftersom jag GILLAR kaffe..
Ska åka hem och lägga mig och bara ta det lugnt idag så kanske det släpper. En skön kväll i soffan framför tvn låter väldigt bra. Ett extra + i kanten är ju att jag får ha min älskade bredvid mig :) mys!

Ha en fortsatt bra kväll nu goingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0