Nytt

Usch tycker synd om er stackare som läser min blogg för just nu känns det bara som att det är morgon-middag-kväll. Men lovar att bli bättre snart igen! Lite jobbigt att blogga samtidigt som man jobbar. Går möjligtvis på lunchen då, men då vill man ju allra helst äta ;)
Hoppas ni förstår. Men det tror jag allt!

Ska passa på att visa mina nya bebis i min skofamilj också!
image description

 

 

Ett par riktigt höga pjuks! Var lite osäker på om jag skulle
Behålla dom eller ej pga deras höga klack men har velat fram och tillbaka. Prövat och prövat och nu bestämde jag mig!! Dom får stanna :) bra va!! Man får aldrig för många skor!!

Och med detta säger jag god natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0