Saknar 💗

Fick precis ett inlÀgg pÄ fb frÄn min Àlskade Àngel Catta!
Jag kan inte förstÄ hur man kan sakna en mÀnniska sÄ himla mycket. Saknar henne sÄ det gör ont i hjÀrtat. Min tvilligsyster jag aldrig fick, min vapendragare, min stöttepelare. Min Àngel!
Vi har varit med om sÄ mycket genom Ären. Oj oj ni skulle bara veta ;) haha!
TÀnk er vad mycket bus man kan hitta pÄ under 14 Är av vÀnskap ! Jisses! :P

Men sen jag flyttade till Stenungsund och avstĂ„ndet mellan oss vĂ€xte (12 mil) sĂ„ syns vi inte alls lika ofta tyvĂ€rr. Och nu nĂ€r hon har fött 2 underbara, söta smĂ„ barn sĂ„ finns inte alltid tiden dĂ€r. Men sĂ„ fort jag fĂ„r en fungerande bil igen sĂ„ Ă€r dal det första stĂ€llet jag ska besöka! 💗
image description
Älskar dig min stjĂ€rna ☆ Ă€kta vĂ€nskap dör aldrig ut oavsett avstĂ„nd :) och det Ă€r jag otroligt glad för!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0