Snark

God morgon mina Sömntutor! :)
Eller ja, det är nog mest jag som är sömntuta här! Vaknade kvart över 12 idag så tog mig en rejäl sovmorgon. Antar att jag var lite trött ;) men det var nog välbehövligt. För idag mår jag betydligt bättre och mitt halsont är borta! :) glad tjej!

Dags att piggna till lite med frukost och kaffe för sen blir det hemmafru sysslor för hela slanten :)


Edit: känslan som uppstår när man är jätte kaffesugen på morgon och upptäcker att alla filter är slut!!!!! Panik

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

toapapper kan funka :) blir ju inte riktigt samma sak, men bättre än nada kaffe alls haha

2012-04-19 @ 15:01:08 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0