Why?

 

God morgon sötrövar!! Hoppas ni har sovit gott! :)

Angående gårdagens lilla inlägg så är jag inte olycklig på nått sätt. Men just nu när jag inte har någon bil så känner jag mig så fruktansvärt instängd så ni anar inte. Dom som känner mig VET att man inte kan ha mig "instängd". Jag blir nedstämd, får panik och gör förr eller senare revolt. Men nu är det ju inte en person som håller mig instängd utan en biljävel...så vem ska man göra revolt MOT?! Blir så frustrerad att det kryper i hela kroppen. Jag är en fri själ och klarar inte av ett instängt liv en längre tid...
Men när jag får tillbaka min bil så kommer det bli bättre. Då kommer jag kunna besöka folk både här och utanför Stenungsund på min lediga tid igen!


Puss

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0